Nieuws

20 april 2017

Vernieuwde aanpak schadedienst

Sinds 2015 reeds stroomlijnden wij de schadeverwerking via onze online schade-aangifte. Op minder dan 2 jaar tijd komen ondertussen 80% van de aanvragen online binnen.

Om onze aanpak qua schadeherstelling verder te optimaliseren is Westlease vanaf 01.01.2017 in zee gegaan met CFR (Certified First Repair BVBA). CFR vertegenwoordigt een groep van 14 autoherstelbedrijven die zich engageren voor een optimaal prijs/kwaliteit schadeherstel. De herstellers zijn specifiek geselecteerd voor hun capaciteit en professionalisme. CFR biedt uiteraard een nationale dekking aan.
Via CFR wensen we verdere stappen in klantentevredenheid te zetten. U blijft uw schades on-line aangeven bij Westlease maar daarbovenop komt CFR in actie voor opmaak van bestek en reparatie.


Welke zijn voor u de voordelen?

  • We werken met één centraal aanspreekpunt. Hierdoor kunnen we de herstelperiode sterk inkorten. Indien u een vraag hebt  inzake bestek of reparatie, kunt u onze schadedienst contacteren: +32 (0)56 364 442.
  • Er wordt een pick up-and delivery service aangeboden bij elke herstelling. Dit wil concreet zeggen dat een beschadigd/niet rijklaar voertuig na ongeval wordt opgehaald door de hersteller. Een vervangwagen wordt afgeleverd waar u wenst en na herstel wordt de wagen teruggebracht naar de plaats van uw keuze.
  • De wagen wordt, na herstel, gereinigd van binnen en buiten.
  • In geval van totaal verlies komen er 4 plaatsen, geografisch gespreid over het land waar de wagens worden gestald i.p.v. één punt op huidig ogenblik.
  • Er wordt contact opgenomen met u binnen de 24 uur.

 

Neem contact op voor een vrijblijvende offerte